آخرین اخبار

آیت‌الله ملک‌حسینی؛ هیچ جای کشور مانند کهگیلویه وبویراحمد خدمات‌رسانی نشده است

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: در هیچ جای کشور مانند کهگیلویه وبویراحمد خدمات‌رسانی نشده است که به برکت انقلاب‌ اسلامی بوده است.

اشتراک گذاری
25 آذر 1402
کد مطلب : 10357

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سرپرست و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مناسبت هفته حمل و نقل که از ۲۶ آذر تا اول دی ماه است با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی در این دیدار با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و اشاره به اینکه قبل از انقلاب در کهگیلویه وبویراحمد جز اندکی راه خبری از عمران و آبادانی نبود، گفت: در هیچ جای کشور مانند کهگیلویه وبویراحمد خدمات‌رسانی نشده است که به برکت انقلاب‌ اسلامی جاده‌سازی انجام و امکانات رفاهی تقویت شده است.

وی عنوان کرد: پیشرفت خدمات عمرانی در استان بیانگر این موضوع است که مدیران در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به مردم خدمات ارائه کردند لذا خدمات این مدیران را قابل بدانید و قدرشناسی کنید تا بعد از شما این رویه اخلاقی نهادینه شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان افزود: نظام در زمینه راه‌های روستایی نیز خدمات شایانی ارائه کرده است. البته گاها مشاهده شده خدمات راه روستایی به مناطقی برده شده که خانوارهای کمتری آنجا بوده و مردم در محرومیت هستند که می‌شود اهالی همین روستاها در یک نقطه اسکان داده شوند تا از پراکندگی روستاها جلوگیری و خدمات عمومی یک جا عرضه شود.

پیش از سخنان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، حمید رضا پیمانجو با اشاره به خدمات‌رسانی بی‌وقفه راهداران به مردم گفت: سرما و گرما و طوفان موجب نمی‌شود که خدمات‌رسانی راهداری متوقف شود‌.

سرپرست راهداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: اعتبارات بخش راه‌های فرعی و روستایی هزار و یکصد میلیارد تومان بوده و در حوزه راهداری ۹۰۰ میلیارد تومان است‌.

وی بیان کرد: اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به استان ۱۰۰ درصد جذب شده و اعتبارات دور دوم سفر در حال ابلاغ است.

این مسوول با اشاره به طرح زمستانه راهداری گفت: ۱۷ راهدارخانه و بیش از ۲۵۰ راهدار در جاده‌ها و دستگاه‌های راهداری مستقر در راه‌ها آماده ارائه خدمات به مردم در فصل زمستان هستند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 19 =